This is how it once was done

you read what you want to read

Sunday, April 25, 2010

IIUM SMAC 09

Huhu aku tau main ragbi tapi masalah nye saiz badan aku yg kecik molek ni .. haha tapi aku main gak la untuk course aku sebab dah x de orang. Position aku sebagai pemain line. aku try outside sebab slalunye bahagian nie sume kecik2 sebab nak lari laju la kan. So ini tak jadi masalah ngan aku . tngok budak course lain sume macam hebat2 belaka, siap ade pemain negeri lagi!. Wah mampos team aku nie. Haha. Bak kate member aku main je la just for fun! ( dalam ati aku kepala otak kau for fun kalau patah tulang aku for fun gak ke?) main je la mudah-mudahan allah melindungi aku.

semua tengah bersiap2 nak main - aku je terkedek2 baru nak pakai baju .


Team kami dengan bangga nya bermain diatas padang di matrix uia nie. Satu pertandingan yang hebat tapi nasib tidak menyebelahi kami, sebab kalah beberape try sahaja di pusingan kumpulan. Apa2 pon terima kasih kepada yang menyokong dan bermain ngan penuh semangat untuk pasukan oren. hahaha


Pasukan oren – course aku suke sangat kaler oren apasal huh?

No comments:

Post a Comment