This is how it once was done

you read what you want to read

Sunday, April 25, 2010

Defense Of The Ancients ? haha ape lagi DOTA la.

Haha mungkin bagi budak perempuan bile sebut dota je, dorang akan cakap heh menatang ape nie? Sejenis haiwan hidup dua alam yang tinggal kat Amazon ke ? atau name brand nail polishers ? tapi bile cakap kat budak laki jer, Wei mat berDota x ? laju je dorang jommmm laaa sepam dua . hahaha

Untuk pengetahuan semua, dota adalah game yang menjadi trend budak2 masa kini, eh budak je ke? tak jugak ade je pakcik2 main hahaha, ok x hairan la kalau korang g cyber café ke korang tngok dorang sume tengah menjerit2 main game nie. Tak kira la kaum Cina , india, melayu, ke sume main dengan happy (dah macam naungan 1 malaysia pulak) haha.

Aku mula kenal game nie dah lame, mase form 4 tapi bila aku main je mati, main je mati, pastu nak tekan ape nie, nak beli ape nie, nak cari gold kat mane pon x tahu. Last2 aku tutup main PES ( Pro Evolution Soccer , x pon main CS ( counter strike ) itu lagi bes (gaya adib cakap).

Dah lame aku tinggal game nie tapi bila aku masuk matrix uia, roommate aku main game nie, aku pon duduk kat katil die tngok die main, tap tap tap beli barang tap tap tap naik skill nie, tap tap tap first bloodddddd ! wah terror nye . tngok lagi tap tap tap damnnnn ! die plak mati.

Aku pon tnye besh ke main menatang nie. Die cakap besh, pastu die ajar aku sket2. Aku pon amik game nie then try main kat lappy aku. Sehari dua pastu lame2 aku dah reti wahhhhh. Hebat siot aku ( padahal main lawan computer easy plak tu ) haha tapi ok la budak baru blaja main. Sejak dari tu aku mula main sampai sekarang . tapi still tak la hebat sebab game nie pasti akan ade orang yang hebat lagi dikalangan yang hebat haha.

Hero yang aku suka pakai ialah jeng jeng jeng ……………….. troll warlord ! sangat suka sebab kadang2 die akan cakap “ayie handsome” hahaha time tengah lawan . lagi la semangat aku nak main. Haha poyo kan? Biar arrr! Hahah

Jah'rakal si troll warlord

kacak bergaya pegang kapak , rambut punk tu beb , hehe


ini pulak item-item yang patut dibeli la untuk hero ni

Sure korang pro meyh. Kalau kat garena nie cina2 sume dah takot ngan korang ! Guna skill no 1 pastu tekan lotar + ulti sure mati la dorang , hahaha selamat mencuba!

Tapi game ini membunuh sebenarnya, macam lecturer physic aku cakap die pon main tapi biar ade hadnye. Die nasihatkan kitaorang nak main x salah sebab game ni mamang besh , tapi kene beringat sebab ade member die dulu dah last year kat uia main game nie sangat sampai lewat pagi , esok ade class nie tapi nak gak main konon2 boleh bangun awal la kan. Tap tap x bangun class x pergi kena barred exam x amik, pastu fail, bile fail pointer x cukup, zussss kene buang uia. Kan dah susah. Sape rugi? Sape nak di salah kan? Dota nie? Eyyy sendiri mau ingat laaaaa. Kalau game nie boleh cakap die ckap ape

“ haaa padam muka kau main lagi , main laaa” . - macam mak minah dalam cerita kat tv3 dulu haha.

Apa2 pon moga2 kita semua dapat rahmat dari Allah. Untuk kawan2 ku di UIA , korang bila nak berdota ? haha pas berdota kita study sama2 yaaaa, dota2 gak , study2 gak okeyh! . = )

No comments:

Post a Comment