This is how it once was done

you read what you want to read

Sunday, April 25, 2010

Blog , blog , blog ? ada apa dengan blog ?

Cam mane nak mula yaa? Ok blog , kebnyakkan budak2 skang nie ramai yang suka buat blog. tak kira la lelaki ke perempuan ke same je . Maybe dulu bnyak kaum hawa je suka buat konon nye nak luah perasaan kat sini , cewah. Tapi sekarang laki pon ade je buat. Chill sudah! hahaha

Ada yang buat sebab duit , ade yang saje suka2, ade gak yg die rase eh sume dah ade blog, macam aku sorang je dalam dunia nie yang tak de blog, ketinggalan aku nie. Haha tak kisah la apa orang nak cakap. Tapi bagi aku, aku buat blog nie sebab aku nak kongsi ape yang aku rase best dikongsi dengan korang semua. Eh yg best je ? yang tak best nak campak mane? Eh sukati aku la aku nye blog kan hahaha.

Hari ini bermulalah kewujudan blog aku secara rasminya.
Kepada yg membaca , teruskan membaca ye.
Oh ya ! thanks to cik ain, sebab tolong ajar cara nak buat, hahahhahaha.

No comments:

Post a Comment