This is how it once was done

you read what you want to read

Friday, June 18, 2010

La Albiceleste ( White and Sky blue ) . . .

. . .

waka waka , this time for Africa .

Tidur bola, makan bola , berak bola semua bola – biase la FIFA WORLD CUP 2010 dah bermula la kata kan , semua sibuk dengan team- team dorang sendiri . tidak ketinggalan aku . haha penyokong kuat Argentina . setakat nie Argentina record 1 - 0 ( nigeria ) , 4 - 1 ( korea republic ), 2 - 0 ( Greece ) , 3 - 1 ( mexico ) . Tapi malang sungguh time kelayakkan untuk ke semifinal argentina kecundang di tangan jermany ( 4 - 0 ) . alahai kalah besar doe. Tapi nak wat camne adat pertandingan ade yang menang n pasti ade yg kalah . hahaha. 4 tahun lepas aku kurang layan sangat sebab time tu aku dok asrama , sibuk nak study la kononya. Kalau aku tengok pon first half je pastu bola tngok aku x tahan ngantuk snagt . mula-mula semangat “ bila nak start bola nie , bila nak start nie “ pastu bila dah start “ bila nak abes nie ngantok doe aduh “ . haha sok g sekolah mata bengkak je sume budak laki .

Kali ni pulak memang kena pada mase nye .. hahaha time aku cuti , thanks uia sangat memahami. So boleh la aku layan puas-puas kali nie. kita tngok je la sape yang menang final nanti .


yeah !!

kalah menang adat pertandingan kan ? huhu come on argentina next fifa aku nak korang menang pulak .! haha buktikan .


p/s: maradona ni sengal la die g niat awal2 nak bogel kat padang kalau menang worldcup watpe kan ALLAH dah marah x bg kasi menang . hahaha .

No comments:

Post a Comment